kizinaasikanne bahar1897 yorumunuzu okudum yazıp rahatlatmak istedim. Benimde ikinci sezaryenimdi ilki geneldi bunda spinal oldum hızlı bir şekilde gazım çıktı zaten doktorum başta söyledi spinal de gaz sıkıntısı olmuyormuş ☺️ hayırlı olsun bu arada sağlıkla gelsin ❤️
unkurabiyesi bebisleben bende yarın sabah doğuma giriyorum sezeryan Rabbim kolaylaştırsın hayırla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah 💐
aprilbaby bebisleben 10 gün önce ikinci sezeryanımı oldum hemen paylaşayım sade kahve su ısıtıcı kayısı kuru dut kuru üzüm hoşafı yapmıştım ondan içtim izin verdiklerinde bol su ve bol yürüyüş ayaklarını sıcak tut gaz çıkışı için önemli sağlıkla kucağına alırsın inşallah
bebisleben aprilbaby amin inşallah çok sağoluun 🥹🥲 ayağımı sıcak tutayım ben ona pek dikkat etmiyorum normalde 🥲
ali86_ bebisleben bende 40+2 oldum beklemedeyiz çantalar hazır ketıl kahve ve poşet çay falan koydum kesinlikle lazım
ali86_ bebisleben termos çabuk soğutuyor da kahve makinası varya elektrikli cezve gibi olanı , varsa onu da götürebilirsiniz maksat su kaynatmak
bebisleben BACILARIIIM SABAH YAVRU KUŞUMA KAVUŞTUM 38+2 ELEMDİM 🥹❤️ ÇOK YENİ HER ŞEY EMZİRME SAVAŞI VERİYORUZ ŞU ANLIK 🫠 ALLAH BEKLEYEN HERKESW TEZ ZAMANDA YAVRUSUNA KAVUŞMAYI NASİP ETSİN 🧚🏼♀️🧚🏼♀️❤️❤️