bebisleben hayirli uğurlu olsun sağ salim kucağına al inşallah🤲🏻 ben sekiz sene önce Spinal sezeryan oldum. Sana bir tavsiye vermek istiyorum 2. Ye hamileyim bunda bende dikkat edicem. Ameliyat oldum yurume zamani yuruduk ettik Verdikleri ilaçlardan mı bilmiyorum çok iyi hissediyordum çok güzel yürüdüm yarınki sabah hiç ağrım yoktu saçımı yıkadım makyajımı yaptım hiç yatmadım desem yeridir . oturma koltuga alçak diyolar oturuyorum yat artik diyolar yatmiyorum hem heycan adrenalin ilaç derken kimse ameliyat olduguma inanamiyordu. Sonra eve geldik gece bir oldu salya sumuk🤣 cok zorlamisim sanirim 3-4 gun cok agrim oldu cok hareketsizlikte kotuymus ama bende cok hareket etmisim birazda aci esigimde dusuk ilaclari heycani etkisi gecince kendimde dahil herkesi perisan ettim. Bunda daha dikkat edicem ilk 2 gun cok hareketsizlikte gaz sikismasi icin tehlikeliymis bir orta yolu bulcaz insallah 🤲🏻🥲