sndyy_4343 sntb yok bacım yok benim adetime 16 gün vardı bende bu şekilde öğrendim hatta emin olmak için sabah akşam yapıyordum😅 her yaptığımda çizgi koyulaşıodu 6 gün sonra aklım çalıltı ben nie uğraşıom kalkıp gidit test vermiyorum die 😅😅😅
sntb sndyy_4343 benim gecikti işte bugün üçüncü gün hevesle pozitif bekliyorum o yüzden her gördüğüm çizgi bana ümit veriyor 🥹
aknrhsn sndyy_4343 doktor bana iki yumurtamin aynı anda catladigini soylledi 10 gün sonra bir daha gel dedi bakalım durum ne olacak inşallah ikizdir
hayat35 aknrhsn bunu nasıl öğreniyorsunuz benim reglime daha 8 gün var erken gebelik testi yapıp duruyorum hep negstif çıkıyo üzülyorum ilişkinin 10. Günü bugün yumrtlama döneminde ilişkiye girmiştik
sntb elisamommy ben adetten önce yaptım kan da verdim moralimin bozulduğu ile kaldım şimdi de adetim geçti testin sonucuna güvenemiyorum o yüzden beklemeye çalış boşuna moralini bozma 😅
tugceee2 elisamommy elisamommy en net sonucu sabah ilk idrarınla yap canım kesin sonuç alırsın erkense haftan silik gibi gene çıkar ama betan yüksek 4 5 haftalıksa anında 2. Çizgi çıkıyor bende öyle oldu umarım sende hamilesindir :)
elisamommy uzumlu_kekim777 Hepimiz Görelim Sağlıklı Bir Gebeliği Sağlıkla Gelsin Rabbim Yavrularımıza Sağlık Versin