sntb
sntb Uykulu Uykulu Uykulu Yazarsam Öyle Olur 😀 O Kadar Sürede Değişen Birşey Olmaz Btüm Testlerde Hepsinde Aynısı Olcak Değil Ya Ve Koruma Çizgisi Öyle Olmaz Ben Testleri Bitirdim Ne Güzel Yarın Kargoya Verceklerdi Pazartesi Günü Gelcekti Adamlar Bugün Vermiş Yarın Gelcek Pazartesiye Test Kalmaz😂 Oy Oy Oy Yine Sipariş Geçilcek Pazartesi Gelse 4 5 Gün Kala Olcaktı