llFatma çok geçmiş olsun canım protein kaçağına mutlaka haktır benim ondan dolayı hep tansiyonlar yüksek çıktı 35. Haftada doğum yaptım bebeği besleyen damarın tekinde kopukluk yaşandı gebelik zehirlenmesi geçirdim 31. Haftada tansiyon yükselmeye bsşlamıştı ama sakın korkma kendini stres yapıpta daha çok tansiyonun yükselmesin