30+4de tansiyon yüksekliği ve ödem sebebiyle hastaneye yattım ciğer geliştirici iğne yapıldı 2 hafta hastanede kaldım günlük ultrason ve günde 3 kere nst bağlıydı idrarda protein kaçağım 822 çıktı 32+4de baş ağrım olduğu için sezeryana alındım ikizlerim oldu oğlumun kilosu iyi kızım biraz küçük doğdu ikiside küvezde ama solunum sıkıntısı yok çok şükür ciğer geliştirici yapıldığı için oğlum taburculuğa daha yakın kızımın biraz daha zamanı var bakalım