nilruhu znnnr hayır reglime 5 6 gün var. Aslında en azından 2 3 gün kalana kadar bekle oyala kendini diyorum ama bi yap bakalım belki varsa çıkar diye kendi kendimi gaza getiriyorum 🫠🫠🫠
nilruhu znnnr sabah gaza gelmezsem inşallah ama kendime asla güvenmiyorum elimin altında test olunca hemen aklıma giriyor🥹 inşallah güzel haberler veririm 🥰🙏🏼
znnnr nilruhu pik olduğu gün yumurtlama olmuş olmuyor değil mi silikleştiği gün yumurtlama olarak sayıyoruz
nilruhu znnnr evet. Test Pik çıktıktan sonra 12 36 saat içinde oluyormuş yumurtlama. Test silikleştiğinin ertesi günüde dpo 1 oluyor. Ben 5inde pik gördüm 6sında silikleşti 7si dpo1 olarak saymaya başladım. 🤗
prensannesi__58 _Mother_ ben kullandığım ay hamıle kaldım canım çok sılık çıkıyor sonra bırde pik oluyor Bnde neden ıkıncı cızgı yok dıye kafama takıyordum umudum yoktu ama çok şükür rabbim vesile etti oldu
_Mother_ prensannesi__58 çok şükür evet ilk başta çizgiler çok silikti görünmeyecek kadar ama şükür pik gördüm 💖
znnnr nilruhu tamamdır çok teşekkür ederim ♥️♥️ bende ona göre hesap edeceğim bu ay bakalım şubat mart olmadı inşallah Nisan ayı olur bu ay testlere ağırlık verip daha düzenli ilerlycem innovita sipariş ettim bakalıö sonucu göreceğiz
nilruhu znnnr innovita ile piki çok net anlıyorsun zaten. İnşallah size şans getirir sağlıkla nasip olur 🙏🏼
znnnr nilruhu olmayınca da moral bozukluğu işte ben söylüyorum benim de sizden farkım yok 🥲 çokça amin inşallah güzel haberlerle
kalekusu _Mother_ ben kullandım ama çift çizgiyi gördüğümde biri silikti emin olamadım ama yine de denedik ve hamile kalmıştım :) 3 ay kullandım 12. Günden itibaren başlıyordum teste ama kaçıncı gün yumurtlama olacağı değişiyordu her ay.
_Mother_ kalekusu benim döngüm de düzensiz 21. Günü pik gördüm bende bugün değerlendirme oldu tutar inşallah
_Mother_ nilruhu inşallah 🤲🌸 çok içten dualarımdasın gelecek ay gebeliğimizi birlikte takip etmek nasip olsun 🫶🏻💖