serenayyk _Mother_ bence koyulaşma başlayınca günde iki tane yapabilirsin, inşallah bu ay güzel haberler alırsınız 🥰
nilruhu _Mother_ bayağı pike yakın bu gece yada yarın sabaha olabilir. Bugünü değerlendirin bayağı yükselmiş lh🤗
_Mother_ nilruhu evet akşam tekrar yapacağım 7 gibi bugünü değerlendireceğim bakalım hepimiz güzel haberler alalım 🤲🌸
_Mother_ elf006 be ilk defa kullandım bir an asla koyu olmayacak sandım 2. Çizgi amaakındı ile orantılı gitti bugün pik gördüm şükür 🌸
znnnr nilruhu pik olduğu gün yumurtlama olmuş olmuyor değil mi silikleştiği gün yumurtlama olarak sayıyoruz
nilruhu _Mother_ inşallah sabredebilirsem yarından sonra test yapıcam sabredemezsem yarın sabah yapıcam. İnşallah güzel haberler veririm🥰🙏🏼🙏🏼🙏🏼
_Mother_ nilruhu inşallah 🤲🌸 çok içten dualarımdasın gelecek ay gebeliğimizi birlikte takip etmek nasip olsun 🫶🏻💖
ozlemozdemir09 _Mother_ ben kullandim, ikinci ayda gebelik testinde ikinci çizgiyi gordum. Yarın kan vereceğim hayirli olur inşallah
nilruhu znnnr hayır reglime 5 6 gün var. Aslında en azından 2 3 gün kalana kadar bekle oyala kendini diyorum ama bi yap bakalım belki varsa çıkar diye kendi kendimi gaza getiriyorum 🫠🫠🫠