busraseymaa Ben yeni sürüme geçmeye çalıştım ama numaramla giriş yapamıyorum hata veriyor![https://mutluresim.com/images/2026/04/11/X9xA9P.jpeg] Eski sürümlede numaramla giremiyorum e postayla giriyorum çözümü varmı bunun numaramla girmem için
NaimeYilmaz busraseymaa Mevcut hesap üzerinden kayıt oluşturmak için detaylar linkte mevcut https://forum.mutluanneleriz.com/d/2206897-uye-olmak-icin-sms-onayi-sistemi
maviiiss NaimeYilmaz bilgilendirmeler güzel olmuş ama ben eski sürüme geri döndüm eski hali daha açık daha anlaşılır bence
zanura NaimeYilmaz güncelleme ile bilgilerim ve bütün girişlerim silinmiş.. oysaki çekiliş için hergün giriyordum, daha önceki güncellemedede girişlerim silinmişti. Neredeyse 200 günüm silinmiş
sudeli4 Ben eski sürümeleri döndüm yeni sürümde hem kasıyo hem bi yanıt gelmiş bildirim mesela giricem bekle bekle açmıyo açınca cvp ver kısmında açmıyo filan
bsrbrkysr184_ NaimeYilmaz bebeğim doğduyu işaretlememe rağmen olmadı şuan da komple gitti sürekli ayarlara yönlendiriyor ama bebeğim doğdu diye işaretleyemiyorum