NaimeYilmaz Forum ile ilgili sorunları ilettik ilgileniyorlar, desteğinizle en kusursuza erişeceğiz. 💜
pinarmiracmirza NaimeYilmaz Benim telefonum Iphone ama degisiklik olmamis guncellemesinide yaptim , neden aceba?
NaimeYilmaz pinarmiracmirza %25 kullanıcıyı iletildi şu an için. Mevcutta hata iletenler oluyor onları düzeltip yükselteceğiz.
suleyldzz NaimeYilmaz foruma girip hiç bir şey okuyamıyorum yazdığım şeyler çıkmıyor bebek kelimesi bile yazsam onunla ilgişi tartışma yok yazıyor çoğu şey hata veriyor eski sürüme geri döndüm belki olmaz diye
NaimeYilmaz suleyldzz sonraki güncellemede sorun düzelmiş olur, güncelleme yapınca yeni sürümü yine deneyebilirsiniz.
parla94 merhabalar. bir posta girdiğimde geri çıkmakta zorlanıyor. donuyor ve 3-4 kez bekleyerek basmam gerekiyor. bazen posttan çıkıyor bazen uygulamadan atıyor.
bsrelif @NaimeYilmaz Geri tuşuna 3-4 kere basınca anca çalıştır komutuna giriyor. Klavyede hata var başlangıçta küçük harfle başlıyor, noktadan sonra büyük harfe geçmiyor.
nigarasohratovagmailcom NaimeYilmaz merhaba nasılsınız 2 çekiliş hakkı kazandim ama nasil kullana bilirim
parla94 telefon çok ısınıyor bir de son güncellemeden önce böyle bir durum yoktu. iOS kullanıcısıyım.
crnk94 yeni sürüme geçtim. %lik olarak gösterilmesi hoşuma gitti. eskiye göre daha fazla bilgi yer alması da beni mutlu etti. henüz çok yeni kullandığım için eksi yönlerini henüz göremedim kullandıkça fikirlerimi güncellerim. emeklerinize sağlık 🧡