NobleMom çok çok teşekkür ederim 🤲🏻💕 bende uzun yıllar çalıştım evlendikten sonra hem kendime hem evime yetemediğimden hem de yönetici. tarafından saçma sapan konularda mobinge uğradığım için geçtiğimiz yıl işten ayrıldım. iyi ki ayrılmışım.Hamile kaldıktan sonra bunu daha iyi anladım. Rabbim çalışan gebelerin,annelerin yardımcısı olsun güçlerini artırsın. Size de sağlıkla,kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsin 💕🤲🏻