Selam hanımlar✨🤍
Ben hamilelik dönemlerimde ev işlerini “böl, parçala, yönet” taktiği ile yaptım hep😅 Mesela her gün bir odayı temizlemek, birgün çamaşır, birgün ütü, birgün toz alma, birgün silme, süpürme… gibi. Her gün tek bir iş yanına ek olarak yemek yapma, çöpleri toplama gibi rutin işleri eklediğimde çok fazla yorulmuyordum. Hatta yemeğide çoğu zaman 2-3 günlük yapıp her gün yemekle uğraşmadığımda oluyordu.
Siz ev işlerini nasıl koordine ediyorsunuz?
Benim gibi parçalayarak mı yoksa hepsini tek seferde yapan cengaverlerde var mı 😅
Herkese fikir olsun.. ✨🤍
https://www.mutluanneleriz.com/hamilelikte-ev-hayatini-rahatlatan-kucuk-ama-etkili-10-aliskanlik/