bartulies Elisa0110 2 gebelik geçirdim 2sindede aynı sorunu yaşadım diş eti şişmesi yarılması kanaması sık diş fırçalıyorum yumuşak kıllı fırçayla peşine listerinle çalkalıyorum yoksa sabaha kadar acıdan ağrıdan uyuyamıyorum sabah uyanır uyanmaz yüzümü yıkarken ağzımı suyla çalkalayıp kahvaltıdan yarım saat sonra tekrar fırçalama listerin akşam yemeğinde bol suyla çalkalama yapıyorum ona rağmen çük kötü durumda diş etlerim
Elisa0110 bartulies hormonlardan kaynaklı sanırım demekki normal herkes 34 de aynı sorunu yaşıyor hemen hemen
Elisa0110 june88 sağol canım sana da geçmiş olsun bende paradontax orijinal kullanıyorum senelerdir ondan mı bilmiyorum kanama yok şişme var bende
zeynepyldrm_07 Elisa0110 öyle canım hamilelikte kadınların çoğu ztn diş sorunu yaşıyormuş biraz daha idare et az kaldı doğuma 😀🌸
Melahatnurr Bnm 33 haftalıkken 20lik dişim apse yapmıştı dişçiye gittim antibiyotik yazdı o gün ateşlendim acile gittim agrı kesici taktılar yarın nst’ye gel dediler o gün gittim de bebeğin kalp atışı yavaş denildi 3 gün hastene de yattım dikkat edin anneler
ebraryl Elisa0110 ben de yaşadım aynı durumu bir kaç kez tuzlu su ile gargara yaptım çok müdahale etmemeye çalıştım öyle böyle bir şekilde geçti
MriMihra Elisa0110 maalesef 23 haftaligim ama dış ağrısından ve dış eti sismesinden artık gına geldi birde yetmezmiş gibi dişlerimin aralari açılmaya başladı doğuma kadar herhalde dış kalmaz 😀
hilal0100 Elisa0110 dislerimde hicbir sorun yoktu disim curudu annedeki magnezyumu cocuk emdigi icin diş hastaligi olurmu
bsrbrkysr184_ Elisa0110 valla diş etim şişmedi ama dişlerim maf oldu gargara yaparak ekmek basarak durdum 🥲
bsrbrkysr184_ Elisa0110 dne dene iyi gelir inşallah birde Karanfil çiğne o uyuşturuyor birde mikropları öldürüyor