Elisa0110 Doğurana kadar neler olucak bilmiyorum ama şimdi de diş eti’m şişmeye başladı. Bnm gibi olan var mı uzun mu sürüyor çünkü ara ara ağrı ve kaşıntı yapıyor ☹️
denizhelensarpberat Elisa0110 ılık suyla tuzla gargara yapıyorum sabah akşam genelde zorda olsa sabah uyanır uyanmaz fırçalıyorum yavaşça ancak öyle yatıştırıyorum
bartulies Elisa0110 2 gebelik geçirdim 2sindede aynı sorunu yaşadım diş eti şişmesi yarılması kanaması sık diş fırçalıyorum yumuşak kıllı fırçayla peşine listerinle çalkalıyorum yoksa sabaha kadar acıdan ağrıdan uyuyamıyorum sabah uyanır uyanmaz yüzümü yıkarken ağzımı suyla çalkalayıp kahvaltıdan yarım saat sonra tekrar fırçalama listerin akşam yemeğinde bol suyla çalkalama yapıyorum ona rağmen çük kötü durumda diş etlerim
Elisa0110 denizhelensarpberat bende her gün fırçalamadan uyumam ama sabah kalkıyorum yine şişmiş anlamıyorum Bi de ağrıyor ☹️
denizhelensarpberat Elisa0110 seni çok iyi anlıyorum bende de öyle hatta tül hamislerde çünkü mide asidi gece yukarı çıkıyor o da ağzımın içinde tat var ki yaratıp asitler dişlerimizi ya da diş etlerimizi mahvediyor
zeynepyldrm_07 Elisa0110 evet kaşıntı da var heleki fırçalarken çok sert fırçalayıp rahatlamak istiyorum berbat bişey 🥲
june88 Herkese geçmiş olsun,,, benim ilk zamanlar çok şişmişti, şuan(34) çok kanıyor sabah ağzım kanlı uyanıyorum,,, burnumda çok hassas hapşırıyorum kanıyor oda yatınca genzime doluyor çok gıcık… paradontax orjinal olanı baya iyi geliyor diş etlerime
Elisa0110 june88 sağol canım sana da geçmiş olsun bende paradontax orijinal kullanıyorum senelerdir ondan mı bilmiyorum kanama yok şişme var bende