Rojdiyebiri olabilir. ben test falan yapmiyordum hatta bir iki test kalmisti evde vazgecmistim cunku bebekten🤣regle 4 gun kala oyle bir akinti kilodum islaniyor noluyo bole ya dedim oyle test yaptım cok zor secilen bir silik cizgiydi ilk belirtim akintiydi yani 🫠