Rojdiyebiri 38 ise muhtemelen hasta olucaksiniz ama 37-37.5 arasi atesiniz olursa bu o demek oluyor ki vucutta progesteron hormonu yuksek yuksek oldugunda da ya hamilelik olucak ya da bir kac gun sonra 36ya dusup adet olucaksiniz. Bende de oyle her adete yakin ovulasyondan sonra 10 gun 37.5 atesim oluyor. O yuzden hamileligi anlamak icin yerlesme olduktan sonra her gun sabah uyandiginda yerinden kalkmadan atesini olcmen gerek eger 37-37.5 arasi kaliyorsa bu iyiye isaret. Eger duserse o zaman adetin baslayacaktir