yagmuryig alış tabii. Ben değil ama çevrem bana böyle davranıyor o yüzden üzülüyorum, yok illa kız olsun bu sefer ki falan, siparişle gelmiyor diyorum😅 birisi kız kız diye seviyor hayır öyle demeyin daha belli değil diyorum, erkek diye gelip gidip seviyor biri belli değil öyle demeyin diyorum. Psikolojik baskı resmen😅 sağlıklı olsunlar da, ilk oğlum olacağını öğrendiğimde bende afallamıştım anlayabiliyorum az çok seni