yagmuryig erkek dedikleri genelde zor değişiyor. Başka yorumunuzu da gördüm sanki ama bu kadar üzülmenizi anlamadım. Oğlan annesiyim hamileyim ve buda erkek olabilir yani sonuçta iki cinsiyet var, isteğim kız tabiiki bende sizin gibi onu da tatmak isterim, ama erkek hissediyorum. Erkek deolursa üzülmem aksine oğluma ömür boyu en yakın arkadaş olucak daha iyi anlaşıcaklar diye taraftan bakıyorum, şükrediyorum ki anne olmayı tadabildim ve ikinci kez tadabiliyorum çok büyük bi nimet bence. Kızla da kız iyi oluyor mesela ablası oluyor her şeyi anlatabiliyor. Kesin erkek demiş zaten doktor, görmüş yani. Böyle düşünürseniz duruma daha kolay alışırsınız