cansukccc aaa siz demi aynı belirtileri yasadiniz oturunca daha da hissediyorum. Sanki sızlıyor o sızı kaşığıma bastırinca daha da hissediyorum.
Şu anda uzanıyorum, orda yumru var sanki
Enfeksiyon olma ihtimali var mı acaba
Adetine 6
Gun varken mi ogrenmistin