elisamommy Reglden ne Kadar Önce Test Yapcaksınız/Yaptınız? Sonuç Ney Benim Bat(Beklenen Adet Tarihi 18 Nisan Bakalım
Rosegold elisamommy ben erken test yapılmasına karsıyım evet eskiden 1 gün geçse yapıyordum ama hep olumsuz gördüğüm için artık eve test almama kararı almıştım ayrıca erken öğrenmek iyi değil bu sefer de zaman geçmiyor
Hilaysn elisamommy benim bat 10 nisan görünüyor dayanamadım bugün test yaptım böyle çıktı 🥹 kan için geçikmeyi bekleyeceğim yaşancı pozitif çıkmasından korkuyorum awox test
twobabymomm elisamommy ilk gebeligimi 4 gün önce ikinciyi de 5 gün önce silik çizgi ile öğrenmiştim. Biraz sabırsızim🤭
ozlemozdemir09 elisamommy acile gitsem orda bekletcekler ya yarin kadin doguma alsam sabahtan sira yok.
elisamommy mavi343434 Normaldir Canım Bat Kaç Önemli Olan Kaç Olduğu Değil Artışı 2 Gün Sonra Aybı Yerde Yine Kan Ver
elisamommy ozlemozdemir09 2 3 Gün Bekle Sağlık Ocağında Kan Ver Kadın Doğumda Alttan Kontrol Eder Ama Daha Göremez
cansukccc ozlemozdemir09 etme git bak gebelik var mı yok mu kese olmasa bile doktor rahim kalınlığından söylüyor aşkım bende kese görmedim ama rahim kalınlığından gebelik var hayırlı olsun dedi
Hilaysn elisamommy sadece göğüs hassasiyeti ve adet olacakmış gibi ağrım oluyor ara ara o kadar başka hiçbir belirtim yok 🥹
ozlemozdemir09 cansukccc yaaa benim adetime 6 gün var. Oturunca daha da hissediyorum sızıyı. Sanki orda bir şey varmış gibi anlamadım ya hiç böyle olmadim Alttan muayeneden korkuyorum