birminikkalpp kelebek921_ Yaa umarım bir an önce iyileşirsiniz çok zor olmus sizin için benimde bu ikinci hamileliğim ilk hamileliğim çok kötü geçti ne yalan söyleyeyim ama doğumum sezeryene dönsekte o kadar zor değildi tabiki agrım sızım oldu ama bir hafta sonrasında baya baya iyiydim bundan çok korkuyorum önümde daha baya bir zaman var ama nedense simdiden korkuyorum
jalepone Arkadaşlar sezeryandan sonra ayağınız da bacağında şişlik oldu mu? Oldu ise ne zaman geçti . Çorap felan giydiniz mi
fgormez jalepone sadece sezaryen diye değil genel olarak bütün ameliyatların sonrasında ödem oluyor en iyi çaresi yürüyüş su içmek acıtmıyorsa masaj dağılmasına fayda eder😊yarın bende sezaryen olucam bunlara dikkat etmeye çalışcam
motherof3son jalepone bende gebelik boyunca olmayan ödem sezaryenimden 2-3 gün sonra oldu şok oldum ama su içtikçe kendi kendine indi şişlikler. Ayakkabım terliğim 2 numara büyük oluyodu
jalepone fgormez daha önce hiç ameliyat olmadım yani bilemdiuprım ilk kez yaşıyorum ve geçmiyor 5 gün oldu
Zeyyynn @“jalepone” merhaba bende 17 gün oldu doğum yapalı iki sezaryen oluşum ilkinde hiç ayaklarım şişmedi bu sefer ayaklarım baya şişti ılık su iyi geliyor 4/5güne geçiyor
dilanncann Zeyyynn merhaba remzi hoca nasil bir doktor sezeryan yeri nasil estetik dikiş atti mi önerir misiniz yani ?
fgormez jalepone ben daha önce farklı bir ameliyat bir sezaryen oldum ikisinde de ödem olmuştu, babam da mesela boğazından ameliyat oldu elleri ödem topladı, 5 gün çok kısa süre 3-4 güne azalıp biter diye düşünüyorum geçmiş olsun🐣
jalepone fgormez ya öyle mi size de çok geçmiş olsun . Ay inşallah geçer şeye şaşırdım doğuma girerken hiç ödemim yoktu şişliğim yoktu bir uyandım şişmişim
motherof3son merimerriiiii canım ikincisi çok daha zordu ameliyat anı bile başkaydı sonrası çok daha acılıydı daha kolay demişlerdi ama bende aşırı zordu hala unutamıyorum… Allah yardımcın olsun
sibely12 merimerriiiii valla bende merak ediyorum ilk hamileliğimde ne kadarda normal doğurmak istesemde malesef olmadı suni sancı aldım ama açılmam en fazla 5 cm oldu gerisi gelmedi suyumuda 2 cmken suyumu patlattılar bebekte oksijensiz kalmaya başlayınca acil sezeryana döndük bu sefer nasıl olcak bilmiyorum korkuyorum çünkü ilki özel hastane ve bildiğim bi doktordu 1 haftada kendimi toplamıştım bu sefer özel hastane fiyatlarından dolayı kontrollerim ve doğumum devlette olucak nasıl olucak önceki dikişim estetikti yapıştırmaydı sadece kenarlardan 2 şerden 4 tane dikişim vardı çok zorlamadı bunda nasıl olcak estetik dikişmi normal dikişmi olcak bilmiyorum korkuyorum açıkcası ilk doğumla arasında 2 sene 4 ay falan olucak tedirginim açıkcası bide aynı yerden kesi daha zor oluyomuş şuan 27. Haftamdayım temmuz sonu gibi doğum 2 buçuk ay falan kaldı tedirginlikle bekliyorum
iz_l344 sibely12 ayni yerden kesi zor değil ben 2 tane aynı yerden oldum 3. Cuyude aynı yerden olucam herkesin bünyesi farklı söyleyen zor geçirmiş olabilir 2. Farklı Bi kesisi olsa altı üstü daha zor olur. Herkesin her söylediğine bakılmamali burda zor geçirdim diyende olmuş o geçirdi die siz yada ben de geçircek değiliz Hee bünye her vucut farklı benimde ikisi özelde estetikti smdi devlette dogurcam doktordan rica ettm bidaha düşünmüyorum doğum estetik olsun dedim sagolsun tmm dedi yani doktorunuzla konuşun