İlk ve ikinci aynı hastanede oldu ama ben ilkinde sezaryan olmamış gıbıydım o kadar iyidim ki 2 iç 23 gun önce oldu öldüm öldüm gaz ayrı ödem ayrı vücut ağrısı ayrı belim ayrı çok zor hala da kendime gelmiş değilim Allah yardımcınız olsun kolayca olsun inşallah dua edıyorum Allah düşmanıma yasatmasın benım yaşadığım şeyleri