melisakucuk o zaman içini ferah tut derim hamileliğin ile sıkıntı olacak bi durum yok gibi duruyor yoksa doktor hamile kal demezdi demekki doğumla birlikte kisti de alacaklar . seni o kadar iyi anlıyorum ki 12-13 haftalığı görmeden Herşey insanın aklına geliyor bende eğer 8 haftalıkta sıkıntı olmasaydı yine bişeyleri dert edecektim çünkü ilk 12 hafta gerçekten Herşey mümkünmüş ama inşallah senin için Herşey güzel olur 🙏🙏