Merhaba güzel anne adayları şubat ayında Hsg çektirdim çektirdikten kısa süre sonra hamile olduğumu öğrendim 8.haftada bebeğimizin kalp atışını dinlemeye gidiyorduk ki malesef kalbinin durduğunu gelişmediğini öğrendik ve gebelik sonlandırıldı o kadar üzgünüm ki benim gibi böyle bi durum yaşayanlar var mı sonra tekrar hamile kalanlar var mı merak ediyorum