Gecekusu42 Zehrailly ahahah yeni anladım kusura bakmayın bilemiyorum artık benim bebisin keyfi iyi gibi şimdilik kendi kararı 😅 sizin bebisde sağlıkla gelsin ins🌸🫶🏻
kikirikk Gecekusu42 Ay bennimde son 14 gün diyor uygulama ama sanki hafiften sancılar başladı gibi şuan gece ikiden beri böyle rahmimde ve belimden bir ağrı girdi gibi hafiften ama ikinci gebeliğim bu ara ara böyle hafiften sanki var ağrı gibi tam çözemedim duş aldım öyle geziniyorym telefonda uykum da var oysakiii
Gecekusu42 kikirikk bende öyleyim iki gündür biraz sancım var ama belirsiz dün gece kaç defa uyandım hiç rahat uyku kalmadı benim ilk gebelik umarım bizleri çok yormadan sağlıkla gelir minikler🥹🫶🏻
Gecekusu42 cemresi az kalmıs rabbim saglikla kavuştursun 🌸🫶🏻 neden zorunlu sezeryan acaba? Güzel haberlerinizi bekliyoruz pozitif doğum hikayeleri ile gelin ins🤲🏻
cemresi Gecekusu42 Bebek plesentadan yeteri kadar besin alamıyor 35. Haftadan beri nst takibi yapıyoruz sıkca Suyum iyi ama kan akışı idare eder dedi Doktorum risk almak istemedi ondan dolayı 🥲 İnşallah hepimiz güzel haberlerle geliriz
Gecekusu42 cemresi hmm anladım canım sağlıkla kucaklarsın ins yavrunu kaçıncı gebeliğiniz acaba merak ettim
cglctl Gecekusu42 bende hep 38 de gelir diye hissettim ama 39+2 yiz bugün hala beklemedeyim hiç bir belirti yok ☺️
Gecekusu42 cglctl yaa desene hisle olacak şey değil 😅 hala öyle hissediyorum sanki 38+3 , 4 gibi olur diyorum nedense. Ama tabi o bebelerin bileceği iş sağlıkla gelsinler de ne kaldı sanki şunun şurasında bı iki hafta daha dayanıveririz 😌☺️🌸
cglctl Gecekusu42 amin sağlıcakla gelsinler hepsi bizim için son 5 gün herhalukarda ozamana kadar gelmezse sezeryana alacak doktor
mervesdoruk Gecekusu42 36+0 ama 1 hafta önde 37 diye hesaplıyorum bakalım ne zaman gelcek 40 görmem inşallah dayanamıyorum artık zorlanıyorum 😍