Gecekusu42 Ay inşallah bebiş sabırsızlık yapıp benim gibi sırf koç burcu olmak için erken doğmaz 😂😂 2 hafta daha anamın karnında dursaymışım daha sakin oturaklı bir boğa olacaktım ama ben sinir hastası manyağın teki oldum 😂😂 şaka bir yana inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Su gibi bir doğumunuz olsun 🥰❤️