saziment GozdeKB fetal dna da erkek çıktı bacım doktor bir şey demedi bu zaman kadar cinsiyetle alakalı 😅😅😅
user99 GozdeKB halaa göstermedi kendini 16 haftalık olduk haftaya cuma randevumuz var bakalım ne olduğunu öğreneceğim 😂
semaabak GozdeKB ben dğn gittim ama doktor söylemedi makineleri uygun değilmiş beyefendinin özele gitmem lazımmış 🙄 bi tahminde bulunabilecek olan var mı acaba
GozdeKB yeliz1923 banada 12+4 kız gibi demişti 14.haftada fetal dna da erkek çıktı ama kendini göstermiyor 😅
tortillam_ 16+2 yim. Pazartesi öğrenemedik bacaklarını kapatmış. Bide ultrason kötüydü. Salı günü tekrar çağırdı bakalım. Bir kızım var bir de oğlan oldu mu tamamdır😁
semaabak yagmuryig ayyy gerçekten mi yaa 🫠 iki kızım var Rabb’im sağlıklı, hayırlı ve salih olanından versin ama gönlümden de erkek olması geçiyor ne yalan söyleyeyim 🙃 Allah sesinizi duysun inşallah 🥰
yektak Bende bugün öğrenmeye gittim 17 haftalığız eşim sürpriz yapacağım diye kağıda yazdırdı öğrenemiyorum da doktor kağıda yazdırırken iki numara dedi anlamını bilen var mı🙄😂
yektak GozdeKB ya içinemi doğdu inşallah öyledir erkek hissediyorum bende başından beri hepde ilk bebeğim erkek olsun istemişimdir sağlıklı bir şekilde kucağımıza almak nasip olur inşallah 🙏