MevaMomss feyzaciim ben 18+2 yim şuan Ama bana 13 haftalıkken başladı doktorum fazla düşüklük vardı diye ve hala kullanıyorum… İhmal etme halsizlik baş dönmesi vücutta uyuşukluk denge kaybı bunların hepsi demirden dolayı başına gelebilir..
feyzaciim MevaMomss evet canım bana da 13. hafta dedi şu an 10. haftadayım o yüzden henüz başlamadı maalesef. hiçbir riske girmiyorlar
MevaMomss feyzaciim sende ilaç dışında et pekmez nohut mercimek kaju aklıma gelenler bunları tüketebilirsiniz çay kahve düşürüyor bu arada bilgin olsun
feyzaciim MevaMomss çay kahve hiç içmiyorum neredeyse öğrendiğimden beri. pekmeze dadanayım biraz Borçka’dan şekersiz pekmez almıştım aklınızda bulunsun şekerlisini içmeyin gebelik şekeri yapıyormuş