rmy1 fatmabaki cihaz iyise kendini gösterirse tahmin eder zaten benim ablama 11.hafta söylemiş doktorum oda oraya gitmişti tahmin etmiş tahmini de doğru çıkmış zaten
rmy1 fatmabaki kendini gösterirse öğrenilir bence en azından tahmin edilir ama ısrar etcez öğrenmek için yoksa asöylemezler 🤣
fatmabaki rmy1 ben doğumda öğrenmek isteyen tarafım zaten kız veya erkek krem kahverengi aşığı olduğum için öyle alırım herşeyi ama eşim tam tersi hurafeler ile o meraklı
rmy1 fatmabaki ben hemen öğrenmek istiyorum ya hep kızım diye seviyorum erkek çıkarsa sanki başka bir bebeği koymuşlar gibi hissetcem 🤣
rmy1 fatmabaki senle aynı anda doğuma gircez bence 🤣🤣🤣 sonrada yenidoğan süreci girer ikidebir ona da panik yaparız
fatmabaki rmy1 gelecek randevumda doktor tahmini doğumu söyler herhalde canım chatcpt 31 Ekim diyor ve bir akrep burcu😆
rmy1 fatmabaki bana da aynısı diyor akrep burçlarını da sevmem fazla ay ben yayım akrep biraz daha soğuk sanki 🤣🤣🤣 sezeryan felan olursam erken alırlar herhalde teraziye dönüyor o zaman
sirius8 rmy1 bende aynı oldum ikinci gebeliğimde , cinsiyet kız bu arada . Alakası var mı bilmiyorum ama. Erkenden şiştim 4-5 aylık gibi
hanifeali rmy1 o bebek değil aslında şişlik sadece sonradan gerçek göbek çıkınca anlıyorsunuz onun bebek olmadığını
fatmabaki rmy1 sağlıklı olsunlar bizi hamilelikte üzmesinler rahat geçsin de gerisi önemli değil gerçekten 🥰