rmy1 ilaçla alakası yok ya iç karın genişliği ve karın kaslarıyla alakalı bir durum o, ben 14. Haftama kadar progestan kullandım iştahım yerindeydi ona rağmen 4 kilo verdim ve karnım dümdüz duruyordu, hatta söylenmeye başladim artık kimi görsem gobeği var benim niye yok diye. Her kadının rahmi vücut tipi iç karnı falan aynı olmuyor, ablam hamile kadigini daha öğrenmeden göbeği çıktı mesela. Dediğim gibi her kadının vücudu farklıdır.