20 haftadayım her gittgmim doktor kız dedi ama net olması için detaylı ultrasonu bekliyorum tabii ki duyduğuma göre cinsiyeti geç belli oluyorsa kız bebek olma ihtimali yüksekmiş diyorlar Ben de tam aksine kız senesi diye biliyorum kimi görsem herkesinki kız :))