babyymom59 Bugün kontrolümüz vardı 35+3 2.750 dedi kilosuna doktorum bana sanki az geldi 38 de sezeryanla doğucak nasıl biraz daha kilo aldırabilirim
badhomian babyymom59 bacım 35 te gittim 2400 dü az geldi banada dpktorum kasaba et borcumuzmu var dedi 😅
ebrusimsekkk babyymom59 37 haftalık 2900 gramdı benim bebeğim yani sizinki gayet iyi boşuna kafaya takıyorsunuz kilodan ziyade saglıkları yerinde olsun
babyymom59 badhomian 😂😂ya evet öyle ama insan yine de ele avuça gelsin az etli butlu olsun istiyor şuan nasıl kilosu
badhomian babyymom59 bacım suan 36+4 oldum kontrole gidicem yarın yazarım tekrardan bilmiyorum valla 😁
babyymom59 ebrusimsekkk evet bizim hep önden gidiyordu bu ay biraz az almış haftasına gelmiş kilosu sanırım ondan az geldi ama doktoruma da bu ay az almış diyince senin daha doğumuna var bu kiloda doğan bebekler var dedi
kupkup06 babyymom59 bugun kontrolum vardi 2.800 kilosu gayet iyi dedi bence sizinkide cok iyi onemli olan saglik durumu dogduktan sonra kilo alir zaten kafana takma
halkatatlisi babyymom59 bir haftada bile çok değişiyor kilosu alır daha biraz daha merak etmeyin kilo alsın diye uğrasınca olmuyo bence bu arada takmayın
babyymom59 halkatatlisi evet ilk çocuğumda dikkat etmedim 3.750 doğdu ama o 40 haftayı doldurmuştu şimdi 38 de alalım diyince telaş yaptım sanırım
busra34__ babyymom59 tam 35+3 de 2595 di ve o şekilde doğdu doğduğunda 2500 dü az değil önemli olan sağlıklı olsun doktorunuz sıkıntı görmediyse sorun yoktur