bsraaybars benimde kızım olacak tekrardan inşallah 🤍 sağlıkla kucağımıza alalım ya , valla bizimki de 2 aydır doğum pozisyonunda ama geçen gittiğimde sancılar normal çıkmıştı bu perşembe yine randevum var bakalım nolacak, sürekli hareket halindeyim zaten 4,5 yaşındaki kızımdan kaynaklı inşallah su gibi doğumlarımız olur da sağlıkla kucağımıza alırız 😍😍