mhtcee 39 0 olduk. Her gün o gün bugün mi diyerek uyuyup uyanıyorum. Bakalım o gün bugün mü olacak . Sizde durumlar nasıl
rabiaaaln mhtcee 37+4 oldum ilk kızımı 34+5 te kucağıma alınca sanki bunda 40 ı görecekmişim gibi hissediyorum ya
begumkaya2 mhtcee Bizde an itibariyle 39+0 olduk, pilates topuyla seviyeli bir ilişki içindeyiz, hurma, ananas, merdiven in çık, çömel kalk vs vs😂 Sağlıkla kavuşalım inşallah, her an beklemedeyiz🫠🤲🏽☺️
cglctl mhtcee bizde 39+0 olduk sabah kontrol var bakalım doktorumuz ne diyecek herhangi bir sancı belirti yok
bsraaybars rabiaaaln biz de 37+4 olduk günümüz bile aynı 🥰 benim ilk gebeliğim oğlum olacak Allah nasip ederse sizin cinsiyet ne 🥰 bugün nst de düzensiz sancım çıktı doktor çömelip kalkma hareketi ve bol bol yürüyüş yap dedi çocuğum 2 aydır baş geliş bekliyor 😃 acaba ne zaman doğacak diye kalkıp yatıyorum sizde durumlar nedir kızlar ?
begumkaya2 cglctl Evett sabah bizimde kontrol var inşallah, acaba açıklık var mı diye bakar mı yoksa muayene mi oluruz sadece onu düşünüyorum
cglctl begumkaya2 herhangi bir sancı olmazsa açıklığa bakmaz diye düşünüyorum muayene olduktan sonra nst ye gönderiyor 34.haftamdan beri yarında muhtemelen öyle olacak
begumkaya2 cglctl Bizde muayeneye girmeden önce nst ye girip geçiyoruz, muhtemelen dediğiniz gibi bir sancı belirtisi olmazsa bakmaz açıklığa
rabiaaaln bsraaybars benimde kızım olacak tekrardan inşallah 🤍 sağlıkla kucağımıza alalım ya , valla bizimki de 2 aydır doğum pozisyonunda ama geçen gittiğimde sancılar normal çıkmıştı bu perşembe yine randevum var bakalım nolacak, sürekli hareket halindeyim zaten 4,5 yaşındaki kızımdan kaynaklı inşallah su gibi doğumlarımız olur da sağlıkla kucağımıza alırız 😍😍
sevacano mhtcee Ben de 38+1 im canim bebeğin kilosunj fazla ölçüyor doktor gebelik şekeri var maalesef iri bir bebek ama yanilma payi var diyor doktor normal zor diyor ama ben normal istiyorum neler duyuyorum çünkü kilosu hep düşük çikiyor bebeğin
rabiaaaln sevacano kaç kg ölçüyor acaba benim 36+6 da 3150 kg dedi yüksek dedi şeker ölçüm istedi 1 haftalık ve şekerim normal çıkıyor
cglctl begumkaya2 sabaha kadar kasılmalar adet sancısı gibi ağrı yaşadım nstye girdim muayene oldum tık yok bizimkinde kanala inmeye başlamış kendi gelmezse Salı gününe kadar bekleyeceğiz Salı tekrar muayene ederim bakarız duruma göre hiç acılma yoksa sezeryana alırım eğer biraz olsun açılman olursa suni sancı vereceğim dedi siz naptınız
snycl mhtcee 39+4 olduk. normal istiyordum ama gelen giden yok perşembe sezeryan günü aldık geldi geldi o zamana kadar. yarım santim anca açıklık var kilomuz 3450