dilaradoyan ntncblk niye mecbur olsun ki 🤷♀️ ondan alacağınız vitamine eşdeğer damak tadınıza uygun besinler tüketin. Örneğin zeytinyağı ceviz badem fındık, muz, ıspanak, kabak çekirdeği. Yağ vitamin mineral olarak her şeyin bir alternatifi var
ntncblk dilaradoyan onları hep tüketiyorum kahvaltıda daha sağlıklı beslenmek için de sevmek istiyorum kızartma hamur işi yemek yerine kendime alışkanlık haline getirmek istedim aslında birgün seveceğime inanıyorum ☺️
aysgl330633 ntncblk biz kahvaltı da ve salata olarak çok yaparız kahvaltıda küçük küçük doğrayıp üzerine zeytinyağı , pul biber, sumak ya da limon suyu az da tuz şahane bir lezzet . Salatasını da marulla avakadoyu doğrayıp bol zeytinyağı ve limonla güzel oluyor
ntncblk aysgl330633 salata şeklinde de denememiştim belki salata da beni çok rahatsız etmez teşekkür ederim ☺️
aysgl330633 ntncblk limon mutlaka sıkmanı tavsiye ederim tadını biraz mayhoş yaparsan hani mideni de bulandırmaz belki
yorgunannis ntncblk başta garip geliyor ama sonra çok güzel oluyor limon tuz pul biber ile😀 püre olarak tuz sarımsak karabiber zeytinyağı limon koyuyorum eziyorum ekmek kızartıp üzerine sürüp yiyorum nefiiiss😋
sudeli4 ntncblk ben direk limon tuz ekşeyip yiyorum tadı harika geliyor 😅 birde bazen ince ince ekmek arasına koyuyorum üzerine kaşar salatalık marul filan ekleyip soğuk sandiviç yapıyorm oda harika olıyo . Muzla labne ile karışık halini bennh sevmedim hatta ezilmiş hali ben tiksindiriyor yada böyle küçük küpler yapıp kaşarlı bol yeşillikli bi salata icinede ekleyebilirsin oda harika zaten ben bötle bayağı yiyorum
Sinerjik ntncblk direk soyup yiyorum salatalik gibi 😂 sarimsakli limonlu tadini dahi bilmem bence kendi tadi cok guzel
lmf26 Sinerjik kesinlikle katılıyorum. Eskiden iyi avokado bulamıyorken ben de tadını sevememiştim neyle karıştırsam da olmamıştı, şimdi Alanya’dan online sipariş edip doğru şekilde olgunlaştırıyorum kendi başına tadı harika, hiç bişey ekleme gereği duymuyorum dilimleyip yiyorum sürekli 🌸
Tutis07 ntncblk ezip içine limon, tuz ekleyip beyaz peynirle wasa üzerine veya karabuğday patlağı üzerine çok yakışıyor deneyebilirsin. Ama çok çok zeytinyağı-ceviz-zeytin vs eklememekte fayda var zaten avokado yağ değişim grubuna giriyor. Hatta 4/1′i 1 değişim yağ yapıyor yani örneğin 1 tatlı kaşığına yakın zeytinyağı gibi bla bla bu konu biraz karışık aklında bulunsun diye söylemek istedim. Hele yanına ceviz ve zeytin de ekleyince ortalık iyice şenleniyor.