Konuyu okudum.bende ilk bebeğimi sezeryan la kucağıma aldım.bebek 6 buçuk aylıktı.hamike olduğumu öğrendim.surprizdi.haberi hemen olumlu karsiliyamadik bende eşimde.ama insana şer ve zor görünen şeylerin arkasından hayır çıkıyor.buna emin olun.kalbiniz mutmain olsun.
Şimdi büyük 3.5 yaşında küçük daha 2.5 yaşına girmedi.birbiri ile dost oldular arkadaş oldular.elhamdulillah diyorum
Baslar da sancılı oluyor tabi.ilk 6 ay hakkaten zorlu.
Ama bizim şuna inancımız tam.la yukellifullahi nefsen illa vus aha.yani Allah kaldiramayacagi yükü insana vermezmis.
O yüzden gönlünüzü ferah sltutun.sıkıntı olmiycak mi olucak.ama Rabbim o sıkıntılı günlerden sonra çok ferahli günleri de getirecek.o zaman siz keyifle seyredeceksiniz