Merhaba anneler. Bebeğim 8aylik sezeryanla doğdu. Dün hamilr olduğumu öğrendim. Başina gelen ve doğuran anneler lütfen yorum yapar misiniz? Nasil baş etmek mümkün mü?😢 Çok üzülüyorum, aldirsam karnimdakine aldirmassam oğluma🥹🥹 Daha çok küçük ilk konuşmasini yürümesini doya doya yasamak tüm enerjimi sevgimi ona vermek istiyorum. Bu bebeği doğrursam ikisinede yarim anne olucam belke çoğu zaman uykusuz agressif🥹🥹🥹 emzirdiğim için çok sıkı korunmadık bu bizim hatamiz farkindayim ama yetememekten korkuyorum. Basina gelenler bana akil verin lütfen. Ne annem ne kaynanam bana destek olmayacak onlarda kendon baka bileceksen doğur diyorlar. Eşim bile destek olmuyor.