Kızlar daha önce post açtım 25 haftalıgım kasılmalarım var günlerdir ağrılı şekilde ama düzenli vişey yok geceleri de çok oluyor vs. Devlet takipliyim aciline gitsem bugün eşim gelince bakarlar mı yoksa polikinliğe öi gitmem lazım. Randevu yok yakın zamana