vascenceloss ayyy hadi inşallah çok rahat geçsin canım benim , kuzum beni çıktıktan sonra yaklaşık 4-5 saat gözlemde tuttular , şükür gayet iyiyim çıkınca ilk kasık ağrım vardı ama bugün daha iyiyim , çıkınca tedavi düzenlemem oldu yine ama bu çok kişiye özel bence merak etme zor bir şey değil inşallah kolayca sağlıkla atlat sen de 🌸