heyecan da endişe de çok normal bu süreçte. yine de mümkün olduğunca pozitif düşünün, kafanızı başka şeylerle meşgul edin. yumurta sayısına çok takılmayın çünkü benden 27 yumurta toplandı ve sadece 1 embriyo 5. güne dayandı. şu an o bir taneye hamileyim şükürler olsun. sayıların hiç önemi yok, ne yazıldıysa o olacak ❤️