hou ozlemozdemir09 olabilir🫠 yumurta çatlama gününü tarih olarak biliyorsanız yazın bakalım dpo kaçtasınız
Allahneverdiysee ozlemozdemir09 evet adet öncesi de aynı akıntı oluyor gabelikle regl belirtileri çok benziyor zaten
hou canannn0 hangi günler hangi testleri yapmıştınız ben de dün ve bugün awox yaptım ama negatif dpo8 ve dpo9 da daha erken mi pozitşfe dönermiş diye umut ediyorum
ozlemozdemir09 hou cicegim yaptim da kaset test yaptim erken gebelik testi yapmadim, biraz daha bekleyeceğim bakalım
kbragldmr anne9800 bat 16 nisan 1 seneden fazladır ikinci bebek istiyoruz ama olmuyo inşallah bu ay olur yüzümde sivilcelenmeler var dünden beri heran adet olacam gibi ara ara kasık ağrım oluyo