OrhaneydaKalkan benim de ilk hamileliğimde 1 cm açıklığım olmuştu kızım gelmek istemedi 11 gün o açıklıkla gezdim sonra tam sezeryana gireceğim gün ağrılarım oldu ve hemen suni sancıyla desteklediler 3 saat gibi bi sürede kucağıma aldım hiç moralinizi bozmayın bol bol hurma yiyin yeryüzünde içinde oksitosini en fazla bulunduran yiyecek ve biliyorsunuz doğumu kolaylaştırıyor.. hergün ılık duş yapın pozitif düşünün ve hurma yiyin suni sancı kötü bişey değil hiç korkmayın 🙏🏻 Benim de 2.gebeliğim 39+1 deyim ve sancım açıklığım hiç bişey yok ama günü geçerse suni sancıyla deniycez normal yolla gelmesi için hepimize kolay Doğum nasip etsin Rabbim