Kızlar 39+4günlük hamileyim çatı muayenesi oldum 1cm açıklık vardı Çarşamba günü Doğuma gireceğim eğer açılma olmazsa suni sancı verecekler yine olmadı sezeryan olacağım çok kararsızım direk sezeryan mı istesem hadi açılmam olmaZ diye çok korkuyorum böyle olup açılması olan varmı çok korkuyorum ilk gebeliğim ve tecrübesizim 🙁