Bende lisansa hazırlanıyorum ve beklemedik bir hamilelik oldu ve sezeryan olacağım sınav günü 38+4 oluyorum çok stresliyim 3 ay çalışamadım şimdi Bidaha başladım çoğu konu bitmişti bırakmak da istemiyorum ama psikolojik olarak da çok zorlanıyorum acaba girebilecek mıyım ya da girersem ertesi gün doğum o stresi doğum ve sınav yaklaşınca kaldırabilecek mıyım