İlk trimester benim de öyle geçmişti. O dönemde çalışmadım üstelik farklı sağlık problemlerim de olmuştu. Hiç inanmamıştım ama ikinci trimester o kadar güzeldi ki hiç hamile olduğunu anlamıyorsun enerji patlamaları oluyor o dönemde tekrar başladım ve epey ilerledim. Erken karar vermeyin derim 🥰