betuussss16 riskiniz çok yüksek değil evet riskli ama çok çok değil bence amniyosentez yaptırsanızda eğer aldırmayacaksanız riske atmanıza gerek yok çünkü tehlikeli bir işlem evet yaptırıp hiç sorun olmayan da var ama hamileliği sonlanan da var detaylı usgyi bekleyin az çok orda belli oluyor dediğim gibi bende doktor gayet sağlıklı olduğunu ve artık normal doktoruma devam etmem gerektiğini söyledi