tugbaugur ozlemozdemir09 bat 14 nisan, benim de doğum günüm 18 Nisan inşallah olmayız da doğum günü hediyesi olurrr😊🤲🏼🤍
nilruhu elisamommy yaaaa kafayı yedik 😂 bende her dakika soruyorum cptye. Allahtan bıkmıyor bizden 🫠🫠
rabia06rabia haticemom1 benimde 14 Nisan göğüslerim de hassaiyet var ara ara kasık ağrısı var birde halsizlik sürekli uyuyorum beklmedeyim bklm inş hepimiz hayırlı haberler aliriz
nilruhu elisamommy 5 ay önce 16 haftalık bebeğimi suyum geldi ve kalbinin durması sebebiyle kaybettim. Geçen ayda kimyasal gebelik yaşadım. 💔 sağlıkla bu ay nasip olur inşallah umutluyum 🙏🏼
esavas27 Ben size biraz uzağım benim bat 28 Nisan bende bekleyeyim yarin yani 8 Nisan çatlatma iğnesi olacağım 5 gün Klomen kullandım bakalım