Caglali haticemom1 14 Nisan benim Var mı sizce Dün yaptım negatifti Bugün ilk sabah idrarla yaptım böyle çıktı
ozlemozdemir09 haticemom1 aaaa ben 14 nisan hemide doğum günümm deee inşallah olmam kızlar yaaa dua edin 🥲🥲🥲🥲🥲
haticemom1 Caglali Caglali Yarın sabah ilk idrarla tekrar deneyin bence ilk 5 dk içinde bakın ona göre yorum yapalım✨
btun haticemom1 valla bende birşey yok diyecek kadar az biraz göğüslerimde hassaslık var o kadar ara ara kaşık ağrısı yaşıyorum o da dayanılmayacak bir ağrı değil 2-3 sn sonra geçiyor
tugbaugur ozlemozdemir09 bat 14 nisan, benim de doğum günüm 18 Nisan inşallah olmayız da doğum günü hediyesi olurrr😊🤲🏼🤍
ozlemozdemir09 haticemom1 ağzın bal yesin vallaah şu anda iğne batar gibi batma oluyor kasıklarim, hani bôyle alık gibiyim ya Başım donuyor heveslenmekte istemiyorum
nilruhu haticemom1 benimde yarın dpo1 dün pik gördüm bugün çatlama. 🥹 Bat 19 nisan daha çooook var ama sonunda çift çizgiyi görmek nasip olur bana ve burada bekleyen, isteyen tüm arkadaşlarıma🙏🏼❤️💖💝🩵💞💚💜🧡🌸
elisamommy nilruhu Ayyyy Benımde 18 Nisan Benımde bugün Akıntım Var değerlendirmek 28 30 1 4 5 i 6 Ya Bağlayan Gece Değerlendirdim Ve Bugün De Değerlendirdim Bakalım İnşallah İyi Haber Alırız
nilruhu elisamommy olabildiğince kendimi işe ve günlük hayatıma vereceğim çok fazla gün saymadan stres yapmadan ama çok zor düşünmemek acaba oldu mu var mıdır demeden🥹
elisamommy nilruhu Günde En Az 10 Defa Acaba Oldumular Tutturulan Bildiğim Şeyleri Bile Sorar Oldum ChatCPT😂
nilruhu elisamommy yaaaa kafayı yedik 😂 bende her dakika soruyorum cptye. Allahtan bıkmıyor bizden 🫠🫠