eminaas Havin49_ yaa onu bebekler cekemiyot benim oğlum hıc cekemedi lansinoh çok iyi geldi bize bi deneyin isterseniz
Havin49_ eminaas ben doğduğundan beri onu kulanıyorum çekiyor 2.5 aylık lansinoh da emmiyor ama şuan yavaş yavaş yine emmeye başladı rahatsız biraz ondan galiba oğlum Philips avent daha çok sevdi lansinoh tan
Kedili_Anne Avent aslında en sevileni. Ama bazen alakasız uyduruk markayı daha iyi bile tutabiliyor. Farklı markaları denemekte fayda var. Biz ilk doğduğunda mecburen şırınga ile besledik ama boğulur diye korka korka. Tavsiye etmem.
Havin49_ Kedili_Anne ben ilk zamanlar zaten şırınga ile besledim acente çok güzel tutu akşam hava verdim burnunu temizledim içti tıkanmış ondan red ediyormuş
yurdtas Havin49_ biberon değiştirmeyi yada başlık numarasını büyütmeyi denesen belki tutabilir uzun dönemde kaşık kullanmak çok zor olmaz mı