Cansin_01 sevgiacar0 kendi kendine catlayacaktir ondan vermemiştir agrinda varsa çatlıyor olabilir bol havuç ye çatlaması için 🥰
sevgiacar0 Cansin_01 evet ağrım var baya inşallah öyledir ya 🤍 havucu deneyeceğim teşekkür ederimmmm 💐
esavas27 Akseec ya bende 8 Nisan oldum iki doz ama hiç birşey hissetmiyorum kesin yine olmadı bende markası Pregnyl iğnenin yumurtalarım 18.9 mm 17.2 mm
Akseec esavas27 belirtisiz gebelik elde eden çok böyle düşünme canım Rabbim emeklerimizi karşılıksız bırakmasın güzel haberler alcaz inşallah pozitif haberler😍
Akseec Cansin_01 kesinlikle öyle canım boyutun takılma önemli olan kalitesi inşallah 2’si birden tutar ikizler geliiiir😍😍😍😍😍 benim 1 tane bile olsa razıyım yeter ki tutmuş olsun😂
Cansin_01 Akseec ayy amin canım benim amin🫂 teke de razıyız tabi rabbim nasip etsin inşallah hepimize aminnn 🥹♥️🎀
Akseec Cansin_01 amin canım 7. Gün bugün artık pazar günü test yapacağım ben hiç olumlu hissetmiyorum ya nedense içimde bi korku var
Cansin_01 Akseec çok erken canım ya hissetmeyisin normal bence bide 12.gun ya da 13.gun yap testi. Erkenden yaparsan sonuç net olmayabilir . Bende şuan pek bişey hissetmiyorum sadece göğüslerim dolgunlasti o da iğne etkisidir ya da normalde bile benim adet yakını göğüslerim şişer ondandır. Yalnız dikkatimi çeken sol kasık ağrım oluyor bide karnimda baskı var gibi oluyor.
Akseec Cansin_01 benim göğüslerimde hiçbişey yok ama dediğin gibi yumurtlamadan beri geçmedi benim kasık ağrım sol tarafta hep baskı ağrı tarzı bişey var benimde inşallah olumlu sonuç alırız ya
Cansin_01 Akseec diyorum ya benim göğüsler hep öyle olur adet yakını.. inşallah canım benim inşallah bu kez olacak umut edelim güzel sonuçlar olsun 🤲🏻💜
valeriaa_ mrvgrbz ayy maşallah sağlıkla kavuşun inşallah 🥰 bişey sormak istiyorum ,klomeni regl kaçıncı günü kullandınz ,3 ve 5 günü deniliyor ,ikisi arasndaki fark nedir ? Siz sabah akşam mı kullandınz ?
mrvgrbz valeriaa_ teşekkür ediyorum inşallah, ben 5.günü başladım doktor öyle demişti arasında bi fark var mı bilmiyorum, günde bir kere tok karna zaten saati fark etmiyor
valeriaa_ mrvgrbz bi arkadaşm da 5. Gün kullanmş sabah akşam şeklinde ,ama gebelik oluşmamış ,3. Gün başlasam mı diye kararsız
mrvgrbz valeriaa_ benim arkadaşımda 3.gün başladı, bana kalırsa bu gibi ilaçları doktor kontrolünde başlanması o nasıl uygun görürse, bide mutlaka muayeneye gidin doktor ne diyorsa uyun yani ben sadece ilacı kullandım sonra hiç gitmedim ikiz gebe olduğumu öğrendim
valeriaa_ mrvgrbz anladım 3 ve 5 günün arasndaki fark nedr acaba ,arkadaşnz neden 3. Siz 5. Gün onu öğrenmek istiyor aslnda galiba o da çoğul gebelik niyeti var hangi gün daha iyiyse onu uygulamak istiyor
mrvgrbz valeriaa_ onu doktora sorması lazım bana doktor 5.dedi ben aşılama falan yaptırmadım arkadaşım aşılama yaptırdı belki ondan belki de adet tarih ve düzenine göre değişiyor